Siapa Boleh Menyembuhkan Anda?

Siapa Boleh Menyembuhkan Anda?

Apakah ubat alternatif?

Perubatan Alternatif adalah hanya satu cara alternatif untuk menjalankan apa yang doktor anda lakukan apabila dia merawat anda.

Perubatan dan penyembuhan orang sakit telah wujud selagi manusia telah di planet ini. Semua ubat-ubatan semulajadi dan kaedah yang digunakan untuk banyak tahun 1000 oleh berjuta-juta orang tidak boleh menjadi benar-benar salah.

Kali terakhir anda pergi ke doktor dia memberi anda kira-kira 10 - 15 minit pada zamannya dan anda telah ditetapkan beberapa ubat kimia untuk membunuh gejala masalah anda. Ia adalah sangat tidak mungkin bagi seseorang untuk dapat masuk ke akar masalah anda dalam 15 minit dan itulah sebabnya doktor menyembuhkan gejala dan bukan punca masalah ini.

Anda di penyembuh anda

Anda adalah orang mengetahui diri anda terbaik dan anda hidup dengan diri sendiri seumur hidup. Luangkan sedikit masa untuk mengetahui apa yang perlu sembuh dalam diri anda dan mendapatkan pengetahuan dan membantu yang boleh didapati daripada orang lain. Anda akan mencari cara-cara yang anda tidak pernah terfikir tentang sebelum dan laluan baru dalam hidup anda akan membuka.

Ia adalah masa untuk menjalani kehidupan yang dipenuhi

Ia adalah hak kelahiran anda untuk menjalani kehidupan yang sihat dan dipenuhi. Ganjaran yang paling besar adalah untuk melihat anda mencari tujuan hidup anda dan melakukan perkara-perkara yang anda suka lakukan setiap hari. Cara yang baik adalah untuk mula berkongsi pengetahuan anda sendiri, kerana ini akan membawa anda ke jalan yang akan membantu 1000-an orang. Anda tidak lama lagi akan menemui memenuhi baru dan tujuan untuk diri sendiri.

Masalah anda adalah aset anda

Tidakkah kamu melihat, bahawa masalah yang paling besar anda boleh menjadi aset terbesar anda dalam hidup? Ramai orang mengambil pengetahuan tentang masalah mereka, mereka mempunyai atau telah dan mula membantu orang lain. Pada masa yang sama mereka menemui tujuan hidup mereka dan membuat hidup dari bidang ini.

Siapa yang boleh kita pelajari daripada?

Saya telah menghabiskan hidup saya dalam pelbagai cara, melancong, bekerja dan belajar dari orang-orang asli dan budaya. Saya telah menemui pelbagai pengetahuan oleh orang asli di Australia, Maori di New Zealand, Hawaiians asli dan kaum pribumi Indian Amerika.

Mengambil kesempatan daripada pengetahuan mereka dan bagaimana mereka Honer sifat dan bumi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar