Bagaimana Kami Boleh Mengukur Healing Miracles?

Bagaimana Kami Boleh Mengukur Healing Miracles?

Bagi kira-kira enam tahun saya telah dalam proses klinikal membangunkan satu bentuk baru penyembuhan emosi dan minda bawah sedar melalui penggunaan satu bentuk novel pati bunga - dari bunga yg belum ditebang.

Cara pati bunga mencapai penyembuhan secara umum adalah dengan pemindahan frekuensi penyembuhan mereka daripada medium mengekstrak yang mereka terapung dalam (air) yang dalam botol dan diambil oleh pengguna sebagai turun. Semakin besar jumlah tenaga yang ditangkap di dalam air dari bunga, lebih besar kuasa penyembuhan.

Sejak asal penemuan intipati bunga Dr Bach lebih 70 tahun yang lalu, pada dasarnya semua syarikat intipati bunga telah menggunakan kaedah beliau untuk menyediakan pati. Dengan menggunakan kaedah Dr. Bach, daya hidup, kilang itu terputus dan bunga yang hampir mati diletakkan di dalam air untuk membuat rawatan. Proses ini mengganggu pemindahan tenaga penyembuhan, seperti yang ditunjukkan:

Pada tahun 2001 saya dipatenkan kaedah yang ditunjukkan di bawah yang ekstrak bunga tanpa memotong mereka, sedang mereka meriah dengan kehidupan. Kuasa penyembuhan mereka adalah jauh lebih kuat akibat.

Selain itu, saya sedang mencari bunga yang tidak pernah digunakan dalam terapi intipati yang mempunyai ciri-ciri sangat berharga, dan yang menambah satu lagi dimensi penyembuhan keseluruhan.

Saya mengumpulkan beberapa pati, sebagai contoh, dari lembah yang jauh dan bertenaga 15,000 kaki di Andes. Lain-lain dari Blue Mountains di Jamaica. Lain dari pergunungan asli Hawaii. Ramai yang datang dari hutan pada percutian penyembuhan saya 70 batu di luar Nashville.

Saya semakin terkejut dan pesakit saya amat terperanjat pada perubahan emosi dan hidup yang positif yang berlaku akibat daripada pati.

Mengukur Healing Miracles

Saya mendapatkan maklum balas segera dari pesakit dengan menggunakan digunakan ujian kinesiologi otot ditambah pula dengan proses yang dipanggil "pemeriksaan semantik." Dalam proses ini pesakit mengulangi kuat frasa ujian seperti, "harga diri saya yang kuat dan seimbang," atau lain-lain seperti, "Saya membenarkan diri saya untuk menerima cinta." (Saya kini mempunyai lebih 30 frasa ujian teras dengan bunga yang sama untuk membersihkan konsep yang tidak sihat yang kami simpan dalam fikiran bawah sedar kita.) Apabila sesuatu otot penunjuk mulanya kuat melemahkan akibat berkata salah satu daripada frasa ini, ia menunjukkan bahawa separa sedar pesakit tidak percaya kenyataan itu adalah benar.

Sebagai contoh, otot lemah dengan mengatakan frasa harga diri ertinya orang yang mempunyai harga diri yang lemah. Ia biasanya boleh diperkukuhkan dengan intipati bunga yg belum ditebang poplar tulip. Keajaiban adalah bahawa sihat perubahan minda bawah sedar sering menjadi kekal selepas mengambil titis untuk beberapa minggu. Adalah sukar untuk mempercayai bahawa harga diri seseorang boleh berubah dengan mengambil intipati bunga. Walau bagaimanapun, saya melihat ia berkali-kali. Dan penampilan fizikal dan tingkah laku sering membuat perubahan dramatik juga. Saya mendokumentasikan perubahan ini dengan pesakit saya dengan mengambil rawatan imej sebelum dan selepas digital.

Satu lagi bentuk menarik untuk mengukur kesan ubat-ubatan baru dikawal ujian klinikal yang kini sedang dijalankan.

Beberapa contoh frasa ujian besar dan bunga untuk membetulkan tersumbat adalah:

Aku bebas daripada penghakiman - Wild Hydrangea
Saya amat pengampunan - Dogwood
Saya membenarkan diri saya untuk menerima cinta - Flor de la Luna
Saya selesa dengan kecantikan feminin saya - Purush Purush

Dan terdapat banyak lagi.

Ini pati FlorAlive® yang digunakan sekarang oleh lebih 100 profesional kesihatan di seluruh Amerika Syarikat

Tidak ada komentar:

Posting Komentar