Maca, yang Adaptogen Berkuasa

Maca, yang Adaptogen Berkuasa

Tidak kira berapa keras kita cuba untuk mengelakkan ia, tekanan masih merupakan sebahagian sehari-hari dalam kehidupan kita. Ia berpunca daripada keputusan harian kita perlu membuat, dari interaksi kita dengan orang-orang di sekeliling kita, dan dari alam sekitar dan persekitaran kita. Bagaimana kita menangani tekanan ini menentukan bagaimana gembira, sihat, dan memenuhi kehidupan kita berada. Orang yang mencari cara untuk membantu mencapai keseimbangan itu akan gembira untuk mengetahui bahawa ada makanan semula jadi yang mampu meningkatkan ketahanan umum tubuh anda, membuat anda lebih bersedia untuk menghadapi cabaran sehari-hari hidup. Seperti makanan berfungsi dipanggil adaptogens, yang bukan sahaja meningkatkan imuniti anda untuk penyakit dan penyakit, tetapi juga memberikan rasa kesejahteraan dan pencapaian.

Pada masa ini, salah satu yang paling berkhasiat, kuat dan dicari adaptogens di pasaran adalah akar serbuk daripada Peruvianum Lepidium tumbuhan, Maca lebih dikenali. Kilang maca ditanam di ketinggian apa larangan Pergunungan Andes di Amerika Selatan. Ia adalah akar tumbuhan yang mengandungi kebanyakan bahan aktif, dan ia sering dihancurkan menjadi serbuk halus sebelum penggunaan. Ahli-ahli sains imuniti khas kredit serbuk maca ini meningkatkan sifat-sifat dengan membantu penduduk asli di kawasan itu menyesuaikan diri dan berkembang maju dalam keadaan persekitaran yang keras itu.

Maca adalah lebih dikenali kerana menjadi afrodisiak yang kuat, nafsu penambah, dan makanan tambahan kesuburan. Malah, ia telah digunakan untuk tujuan ini untuk beribu-ribu tahun. Walau bagaimanapun, sains moden telah mendedahkan bahawa Maca mempunyai banyak lebih untuk menawarkan pengguna yang daripada kehidupan seks yang lebih baik. Penyelidik dan herba telah mendapati bahawa rahsia di sebalik potensi maca adalah keupayaan untuk secara halus mempengaruhi cara kerja sistem endokrin badan itu. Sistem endokrin terdiri daripada beberapa kelenjar dan organ-organ utama yang bertaburan di seluruh badan, yang mengeluarkan dan mengawal banyak hormon badan kita. Hormon-hormon ini menjejaskan cara bahawa sel-sel kita berkembang, membangun, dan berkelakuan baik. Kami metabolisme, tahap gula dalam darah, pembangunan otot, dan kesuburan merupakan beberapa fungsi tubuh yang penting bergantung kepada sistem endokrin. Oleh itu, apabila sistem ini gagal berfungsi dengan baik, penyakit serius dan penyakit sering hasilnya. Ini adalah di mana maca datang dalam berguna. Kombinasi unik lebih 60 fitonutrien mengenakan satu keseimbangan mendorong kesan ke atas sistem endokrin, menjadikan ia lebih cekap dan berkesan.

Harta tanah khas telah membuat maca salah satu daripada makanan berfungsi yang paling popular di pasaran hari ini. Orang yang mengalami adrenal atau tiroid kekurangan menggunakannya terapeutik, dan dalam beberapa kes, beberapa orang telah dapat berhenti mengambil ubat-ubatan mereka sama sekali. Pasangan yang ingin menyalakan semula nafsu mereka menggunakan maca sebagai afrodisiak, dan penggunanya bersumpah dengan keupayaan untuk meningkatkan keinginan seksual, meningkatkan prestasi, dan mengurangkan kes-kes mati pucuk itu. Wanita menggunakannya untuk mencari kelegaan daripada gejala-gejala PMS dan menopaus, dan meningkatkan kesuburan wanita juga. Atlet dan pembina badan semakin datang untuk bergantung kepada maca sebagai selamat, semua penggantian semula jadi untuk ubat meningkatkan prestasi. Remaja mendapati keupayaan mengimbangkan hormon maca untuk menjadi sangat membantu dalam membantu mencegah dan menghilangkan jerawat. Orang tua pada maca menikmati lebih banyak tenaga, libido yang menaikkan semangat dan nafas baru dalam kehidupan secara amnya. Maca juga telah terbukti untuk melegakan gejala-gejala kebimbangan dan kemurungan, yang merupakan sebahagian daripada sebab mengapa ia begitu berkesan dalam membantu orang menangani tekanan.

Kelebihan utama lain Maca terletak pada hakikat bahawa ia adalah makanan semulajadi, tidak mengandungi berbahaya bahan kimia tiruan, bahan cemar, atau sebatian, tanpa sebarang kesan sampingan yang berbahaya. Sebagai bahan makanan, ia boleh digunakan dalam penyediaan pelbagai hidangan dan minuman, dan juga boleh dimakan mentah sendiri. Ia adalah jenis ini selamat, baik, sihat, dan tinggi kualiti makanan berfungsi yang Hidalgo Makanan bertujuan untuk menyampaikan kepada pelanggan kami. Kami pakar dalam membekalkan pemborong, peruncit dan pengguna dengan superfoods alam semula jadi terbaik dan paling mujarab. Dalam melakukan ini, kami berharap untuk menggalakkan pilihan gaya hidup sihat untuk rakyat semua peringkat umur dan dari semua lapisan masyarakat. Sebagai sebahagian daripada komitmen ini, Hidalgo Makanan membekalkan hanya serbuk terbaik maca ada, sumber lurus dari Altiplano yang tinggi sehingga di Pergunungan Andes, di mana tumbuh-tumbuhan yang ditanam secara semula jadi dan organik, tidak disentuh oleh mana-mana baja tiruan atau bahan cemar, cara yang sama mereka ' ve telah berkembang untuk beribu-ribu tahun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar